Рекламація та гарантія

На жаль бувають неприємні випадки, коли посилку загубив або пошкодив перевізник. Ці випадки трапляються дуже рідко! Усі посилки страхуються по повній вартості і у випадку такої ситуації, перевізник компенсує усі збитки. Фінансова частина між нами та компанією перевізником ніяк клієнта “фінансово” не стосується!) Якщо такак ситуація склалась, у випадку “наложки” ми дублюємо Ваше замовлення, у випадку передоплати ми також дублюємо Ваше замовлення. В таких ситуаціях  збільшується час отримання, якщо у Вас ситуація, що Ви не можете чекати, то Ви можете анулювати замовлення. 


Як діяти при рекламації ?
1. Заспокойтесь!) Не нервуйте!)
2. Не отримуйте посилку! Якщо Ви бачите, що упаковка або виріб має пошкодження то сказати за це представнику логістичної компанії (Нової пошти).
3. Зробіть фотографії.
4. Відішліть на вайбер нашої компанії фото та опис проблеми. +38 (067) 620-85-60 (вайбер).
* Телефонувати на вайбер не потрібно! Менеджери не мають можливості спілкуватися за вайбером , тільки переписка.
5. Подзвоніть до нашої компанії та проінформуйте менеджера про ситуацію.
+38 (099) 170-26-02
+38 (067) 620-85-60
+38 (073) 001-65-61
6. Менеджер проінформує Вас як далі діяти!

Важливо! У випадку якщо Ви не оглянете уважно посилку, та одержите її з рекламацією, ми не зможемо отримати компенсацію від логістичної компанії та як слідство компенсувати Вам збитки. За додаткові кошти, можна створити на виробництві усі елементи виробу але такі неприємні ситуації краще не створювати) Нам важливо, щоб клієнт залишився задоволений співпрацею з нашою компанією та рекомендував нас своїм знайомим!


Як діяти у випадку гарантії ?
Гарантія це брак виробництва, котрий виявився зразу або при експлуатації у гарантій термін. Гарантійні випадки дуже рідке явище але іноді можуть трапитись, зазвичай проблематика виявляється при зборці виробу. Але наголошуємо, що лише 1 % від усіх  замовлень мають гарантійне звернення.

1. Сфотографируйте проблему. Перевірте, що усе правильно збираєте та дієте за інструкцією.
2. Відішліть на вайбер нашої компанії фото та опис проблеми (дефект, відсутня фурнітура тощо). +38 (067) 620-85-60 (вайбер). 
3. Очікуйте відповіді від нашого менеджера. Ми відправимо Ваше звернення на виробництво та проінформуємо Вас про подальші дії для вирішення гарантійного випадку. 

Онлайн курсы IT