Обмін та повернення товару

Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, покупець має право обміняти/повернути товар належної якості протягом 14 днів, за винятком дня купівлі, якщо продавець не оголосив більш тривалий термін.


Обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:

- з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;

- товар не використовувався (не має слідів збору, монтажу);

- збережено товарний вид товару, його споживчі властивості, усі пломби, ярлики, упаковка тощо;

- зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром;

- товар не входить до переліку товарів, які не підлягають обміну.


Повернути товар належної якості та забрати гроші можна, якщо дотримані всі вищеперелічені умови та аналогічного товару, необхідного покупцю, немає у продажу.



При поверненні товару клієнту потрібно заповнити бланк на повернення, який надасть наш менеджер.
Обмін та повернення товару неналежної якості Відповідно до статті 8 Закону про захист прав споживачів, у випадку виявлення недоліку товару покупець має право : - пропорційне зменшення ціни на товар; - безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк; - безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку; - відшкодування усіх витрат, повязаних з усуненням недоліків товару. Права споживачів у випадку виявлення істотного недоліку товару: Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: - він взагалі не може бути усунутий; - його усунення потребує понад 14 календарних днів; - він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.


Онлайн курсы IT