Обмін та повернення товару
Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, покупець має право обміняти/повернути товар належної якості протягом 14 днів, за винятком дня купівлі, якщо продавець не оголосив більш тривалий термін.
Обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:
- з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;
- товар не використовувався (не має слідів збору, монтажу);
- збережено товарний вид товару, його споживчі властивості, усі пломби, ярлики, упаковка тощо;
- зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром;
- товар не входить до переліку товарів, які не підлягають обміну.
Повернути товар належної якості та забрати гроші можна, якщо дотримані всі вищеперелічені умови та аналогічного товару, необхідного покупцю, немає у продажу.
При поверненні товару клієнту потрібно заповнити бланк на повернення, який надасть наш менеджер.
Обмін та повернення товару неналежної якості
Відповідно до статті 8 Закону про захист прав споживачів, у випадку виявлення недоліку товару покупець має право :
- пропорційне зменшення ціни на товар;
- безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк;
- безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку;
- відшкодування усіх витрат, повязаних з усуненням недоліків товару.
Права споживачів у випадку виявлення істотного недоліку товару:
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
- він взагалі не може бути усунутий;
- його усунення потребує понад 14 календарних днів;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.