Доставка

- Замовлення доставляється по всій Україні до клієнта за адресою, котру Ви вказуєте при замовленні, місто / пгт / село.
* Доставку не можливо зробити, якщо Ви проживаєте на окупованій території України або на території де йдуть бойові дії.

- Доставка замовлення робиться безкоштовною для клієнта (адресно / відділення). Доставку сплачує наша компанія.
* Є додатковий платіж за переказ коштів, якщо клієнт обирає сплату замовлення при отриманні “наложка.”


- Інтернет-магазин sabon.ua не має виставочного залу. Товар відправляється з наших складів, котрі розташовані в різних містах Україні, також відправка можлива з підприємства виробника. При консультуванні клієнта стосовно товару, ми надаємо “живі фото” товару від інших покупців, за якими видно якість товару. Також Ви можете перевірити якість товару при отриманні замовлення.

- Замовлення доставляється Новою поштою та іншими логістичними компаніями підрядниками. Наш менеджер інформує Вас, коли ми зробили відправку і надає ТТН номер логістичної компанії. Наша компанія передає замовлення логістичній компанії, котра займається доставкою товару до клієнта, на жаль ми не маємо впливу на роботу компаній підрядників, а саме контролювати терміни та сповіщення доставки. Наша компанія не несе відповідальність за процес доставки. Якщо у Вас виникли питання з питань  доставки, Ви можете утонити інформацію у логістичній компанії за Вашим номером ТТН. При форс-мажорних випадках - звертайтесь до наших менеджерів.

-  Якщо у Вашому замовленні більше ніж 1а позиція товару, наша компанія оставляє за собою право “дробити” замовлення при відправці, створюючи різні накладні на доставку. Це робиться для мінімізації часу на доставку та спрощення логістики,  менеджер надає Вам усі накладні ТТН перевізника. Для спрощення отримання товару (адресна доставка), рекомендуємо Вам зателефонувати на компанію перевізника та попрохати їх зробити доставку усіх ТТН разом, щоб Ви отримали замовлення за один раз.

- При отриманні замовлення перевірте цілісність упаковки та позиції які Ви обрали при замовленні (колір, розмір та інші). У випадку “рекламації” або не вірних характеристик, не отримуйте замовлення! Зв’яжіться з нашим менеджером, котрий допоможе Вам у вирішенні “форс-мажорної” ситуації.

- Black list. У випадку коли клієнт відмовився від отримання замовлення або не забирає посилку, при цьому з товаром не має проблем, наша компанія заносить клієнта до “чорного списку клієнтів”, та залишає за собою право інформувати компанії-партнерів про “недобросовісний клієнтів”. Шановні покупці, меблі достатньо габаритний товар, пересилка якого коштує значну вартість, будь ласка поважайте той факт, що ми клієнтоорієнтована компанія і сплачуємо за Вас доставку, якщо у Вас змінились плани, поінформуйте нашу компанію заздалегіть, дякуемо!

Онлайн курсы IT