Рекламація та гарантія

На жаль бувають неприємні випадки, коли посилку загубив або пошкодив перевізник. Ці випадки трапляються дуже рідко! Усі посилки страхуються по повній вартості і у випадку такої ситуації, перевізник компенсує усі збитки. Фінансова частина між нами та компанією перевізником ніяк клієнта “фінансово” не стосується!) Якщо такак ситуація склалась, у випадку “наложки” ми дублюємо Ваше замовлення, у випадку передоплати ми також дублюємо Ваше замовлення. В таких ситуаціях  збільшується час отримання, якщо у Вас ситуація, що Ви не можете чекати, то Ви можете анулювати замовлення. 


Як діяти при рекламації ?
1. Заспокойтесь!) Не нервуйте!)
2. Не отримуйте посилку! Якщо Ви бачите, що упаковка або виріб має пошкодження то сказати за це представнику логістичної компанії (Нової пошти).
3. Зробіть фотографії.
4. Відішліть на вайбер нашої компанії фото та опис проблеми. +38 (067) 620-85-60 (вайбер).
* Телефонувати на вайбер не потрібно! Менеджери не мають можливості спілкуватися за вайбером , тільки переписка.
5. Подзвоніть до нашої компанії та проінформуйте менеджера про ситуацію.
+38 (099) 170-26-02
+38 (067) 620-85-60
+38 (073) 001-65-61
6. Менеджер проінформує Вас як далі діяти!

Важливо! У випадку якщо Ви не оглянете уважно посилку, та одержите її з рекламацією, ми не зможемо отримати компенсацію від логістичної компанії та як слідство компенсувати Вам збитки. За додаткові кошти, можна створити на виробництві усі елементи виробу але такі неприємні ситуації краще не створювати) Нам важливо, щоб клієнт залишився задоволений співпрацею з нашою компанією та рекомендував нас своїм знайомим!


Як діяти у випадку гарантії ?
Гарантія це брак виробництва, котрий виявився зразу або при експлуатації у гарантій термін. Гарантійні випадки дуже рідке явище але іноді можуть трапитись, зазвичай проблематика виявляється при зборці виробу. Але наголошуємо, що лише 1 % від усіх  замовлень мають гарантійне звернення.

1. Сфотографируйте проблему. Перевірте, що усе правильно збираєте та дієте за інструкцією.
2. Відішліть на вайбер нашої компанії фото та опис проблеми (дефект, відсутня фурнітура тощо). +38 (067) 620-85-60 (вайбер). 
3. Очікуйте відповіді від нашого менеджера. Ми відправимо Ваше звернення на виробництво та проінформуємо Вас про подальші дії для вирішення гарантійного випадку. 

Від замовлення до дверей
1
Замовлення

Ви робите замовлення через сайт або по телефону

2
Обговорення

Ми передзвонимо Вам для уточнення всіх деталей

3
Отримання

Протягом 3 днів ми доставимо Вам замовлення прямо під двері

Ось чому ми найкращі на ринку
image sabon Безкоштовна адресна доставка

Ви робите замовлення, а ми безкоштовно доставимо Вам його прямо до дверей.

image sabon Можливість оплати при отриманні

Оплата готівкою кур'єру при отриманні товару

image sabon Наявність на складі

Складська програма оновлюється кожні 2 години, наявність уточнюйте у менеджера

Відгуки наших клієнтів
Валентина

Добридень! Купувала шафу-купе. Хотілося б подякувати менеджерам, а зокрема чудовій дівчині Наталі. Ми з чоловіком дуже довго не могли визначитися з фасадами. Вона терпляче допомогла підібрати кольори дсп, піскоструми, малюнок враховуючи всі наші побажання. В результаті шафу привезли в обумовлений термін. Шафа перевершила наші очікування. Користуємося ним протягом 3-х місяців, жодних скарг немає. Велике спасибі!!!

Артем

Ми замовили шафу буквально півроку тому, зараз я як і тоді можу сказати, що це цілком пристойні меблі, ціни дуже приємні за таку яксть!Зараз збираюся в них замовити дитячу.

Куц Вероніка

Чула багато позитивних відгуків про цей магазин, тому шафа вирішила придбати саме у них. У результаті ні мало не пошкодувала. Якість дуже хороша, дуже гарна шафа. Поки що всім задоволена.

Тетяна

Економ клас мене не влаштовує, вже викинула не одну шафу, більше не хочу витрачати гроші. Востаннє купила шафу, не порівняти. Значно відрізняється за якістю від попередніх. Тішить око, ніде ні скрипить ні провисає. Планую замовити вітальню, сервіс також гарний. Претензій немає, якщо що, замовляйте сміливо, працівники стараються, працюють добре.

Вадим Миколайович

Замовляв тут кутову шафу. Одразу хочу сказати – порівнював ціни з іншими магазинами – тут виявилися найнижчі. + доставка безкоштовна, якість порадувало. Раджу тим, хто шукає гарний магазин з нормальними цінами.

Накладений платіж

*Оплата провадиться готівкою кур'єру при отриманні товару в містах, де є наш склад або транзитною машиною за маршрутом (наявність цього виду доставки, в потрібне Вам місто, уточнюйте у менеджера)

* Оплата провадиться на відділенні Нової Пошти. До вартості замовлення додається 20грн + 2% від вартості виробів, ця сума є комісією кур'єрської служби за переказ грошей.. 

* Післяплатою без передоплати здійснюється відправка якщо товар в наявності на складі. Якщо це позиція замовлення, така як шафи-купе або ліжка з м'якою оббивкою – передоплата 10% від суми замовлення, а залишкова сума оформляється післяплатою

Доставка

Доставка безкоштовна, по всій Україні:

* у багатоповерхові будинки – до під'їзду (підйом на поверх необхідно замовляти у менеджера, підйом на поверх оплачується додатково)

* у приватний будинок - до воріт

* на відділення нової пошти

* доставка в будь-яке село чи місто незалежно від віддаленості від обласного центру

Гарантія

* гарантія від виробника 2 роки.

* Якщо служба доставки зашкодить посилку? – у такому разі, клієнту потрібно відразу повідомити нам, ми робимо повернення, і у максимально швидкі терміни, обумовлені з клієнтом, виправляємо пошкодження завдані службою доставки, та робимо відправлення.

Важливо

* За бажанням клієнта ми надаємо на електронну адресу такі документи: скан-копію рахунок-фактури з мокрою печаткою, договір купівлі-продажу, витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.